Sunday, April 18, 2010

Ndak tau la..




Ndak tau la apa aku merepek ni..

jam menunjukkan 2.46 pagi and aku masih bangun lagi.
still awake cuz still study for kenegaraan..daaa..!
lucky,im still awake,usually when it relate to history subject,i would be down to the earth..haha..tetido la jawabnya..but this nite its differ..aku masih bersmngat n masih segar bugar meneruskan study ku...

Baca pnya baca,masuk la bab dasar2x..uinaa..pecah otak ku baca...boring glak! Sakit mata trus..but no matter what..I HAVE TO..! Exam tggl 2 hari lagi, ndak tenteram jiwa ku..takut akuu!! huaaahh...aku mcm belum bersdia lagi ni...aduyaii! Ndak tau la..masuk otak juga ka pa yg aku belajar tu...ndak senang hati ku..hmm..aku x mau mcm sem lalu lagi..cukup2x la..huhux.

Nasib baikla, 2 tiga hari ni, semangat betul aku mau study..suka trus baca kenegaraan..uina..baca kenegaraan trus..yg subject major ndak terlayan suda..pa mau jadi la..hahaha...tapi ndak pa la..everythings gonna be ok...!

apa2xx pun,ndak sabar aku mau exam ni..semangat suda ni...ndak sabar mau abis exam,aku mau balik sandakan...rindu sangat suda sama family ku di Sandakan.....huhu..

apa2x pun,i really hope i can do the best for this coming exam..and i hope all my beloved friend do their best oso..aja2xx fightin! xD

p/s : Aq da wat keputusan, aku nak jadi REXCO MEDIA lagi sem depan..i luv u photography..muuaxx!

No comments: