Wednesday, June 23, 2010

Aku yang Gundah Gulana !



Untuk ketiga harinya . . aku menjadi insan yang tiada jiwa . .
Kenapa aku . . ? ?

Hari pertama

Mcm biasa, aku p kejo dgn lambatnya . .
Mcm biasa aku naik bas dgn megahnya . .
Mcm biasa aku duduk kat tepi tingkap yang bakal menyaksikan pemandangan yang amat indah !
Wahh . . bestnyaaa ! Aku dapat tgk laut lagi hari ni . . !
Cantik sangat laut pada pagi yang indah itu .
Syok2x tgk laut dari dalam bas . . hatiku . . . ??
Terdetik memikirkan segala kehidupan ku .
Mengingati sesuatu itu buat aku menjadi sedih !
Amat sedih .
Apa yang difikirkan . .? Biar aku aja yang tahu.
Hidup . . Hidup . . Hidup !

Hari Kedua

Macam biasa . ..
Semuanya seperti biasa . .
yang bedanya . .kali ini aku menikmati sesuatu yang hijau
Iya sekali lagi . .hati ku terdetik !
Mengingati hal semalam yang ku buat .
Ingat jak . . hati ku terdetik , aku risau .
Hal kali ini benar2x buat aku sangat tiada jiwa .
Satu hari tiada mood.
Aku gembira dgn hati yang sedih !
Gambar tu . . benar2x wat aku sedih !


Hari Ketiga

Hari ini bukan macam hari 1 dan 2 . .
Hari ini aku bertapa di rumah . .
Iya . .hari paling3x tiada mood bagi ku !
Bak kata org :

Mau berkata , x terkatakan
Mau diluahkan , x terluahkan
Mau menangis , x tertangiskan

Hati sangat pedih !

Seperti biasa . . aku mau koma !

Aku sangat sedih . . ! : ((


Esok . . ???

Entah lahh !

No comments: