Tuesday, July 27, 2010

Sedihnya kan . .??



salam . .

aaahhhh . . sedihnya if ingat hal tu,hmm . . !
why la we both be like dis . . . ??

sedihnya la kan . . dulu kite rapat ngan someone tu . .
then, suddenly one day, die x tgur kite tnpa diketahui sebab2x n punca2x nya .
sedihnya la bah . . kwan yg lain die tgur, aku ni x . .
aku yang depan mata ni bah , mcm aku ndak da jak . .
mcm x pernah kenal aku pun . .
punyaa laa sedih ! : ((
kenapa ka begitu . .


seriously pren . . we need to talk !
ndak best bah bgini . kwn 1 kelas tp x brtgur ! hmm
bukannya apa . . aku ndak besa bah bgni..
ndak aman jiwa dan raga ku . . huhu . .

jgn la bgini bah . . ndak bgus tau !
sedihnya la bah . . hmm !
wuaahhh . . wuahhh ... !


p/s : utk yg kat materskill tu . u still my fren even u hate us for no reason !

1 comment:

Anonymous said...

sabar shen..
try tegur die dulu...