Sunday, August 8, 2010

Cuba GEMBIRA. AKU GEMBIRA !!




Salam hari Ahad !

Hari ni aku layan lagu MUSE ! Muse ?? Salah satu band English kegemaranku ! Suka dgr lagu mereka ! Hihi. . Tapi,lagu paling ku sukak lagu Invincible ! Sebab..?? Lirik dia ada makna! Pastu aku suka rentak die.. BEST glerr !!! ♥ MUSE !!

Ini antara bibit lirik die

Follow through
Make your dreams come true
Don't give up the fight
You will be alright
Cause there's no one like you
In the universe

Hmm, aku rasa semangat tau dgr lagu ni


OK,Hari ni dan semalam sangat menGEMBIRAkan aku ! Aku GEMBIRA !

Semalam p Citrawarna BORNEO ! Program yg pada pendapat aku tak rugi kalau P sana . Best sangat sebab dpt tgk culture org Sarawak dan Sabah ! Tarian mereka sangat menarik perhatian dan unik ! Aku suka lah !

Yeahh, ini gambar2x yg sempat aku ambil smlm,x dpt gambar yg cantik disebabkan kamera fon ada masalah teknikal yg x dapat dielakkan..hmm !













Ok ! Cukup la tu tu, x dapat tunjukkan yg lain . . tunjukkan yg ada kaitan ngan Citrawarnani je . . . hihi !

Konklusinya, aku GEMBIRA. tak SEDIH pun . HEBATnya aku ! hahahaha ! HEBAT ke ?

No comments: