Monday, November 1, 2010

Aku "TERASA" bah .



Salam . Selamat tengah hari ! .

Pada tengah hari yang indah ini . . ceewah ! Lama da x update blog ni even aku ni rajin gilak online tapi malas gilak mau wat entry baru even aku ada banyak nak cakap kat blog ni . Kenapa lah malas sangat tau. Ndak pa kalau bab  ini jak yg malas,ini malas nak study pun termasuk. Kenapa ya selalu malas ?? Hmm .

OK, pada tengah hari yg indah ini, lintas x langsung dari bilik ku yg cute dan tersergam indah ini . . (ceewaah,mcm apa syak bah ) aku nak share barang bagus ni . Tadi aku jalan2x, joging2x blog ke blog. Terjumpa blog yang AWESOME ini . Nama blog ni The Other Khairul . Datang la jenguk2x blog dia ya . BEST mata membaca tau. Jalan2x .Putar2x. Terjumpa la satu entri ni . Tajuk dia 9+1 Benda Kenapa Aku Anti dengan Blog Korang . Nahh, rajin2x kan diri anda membaca ye. Da baca . .?? Ada terasa tak? Aku pun terasa tau . Terasa hingga ke jantung . Choiii ! Hahaha . . 

Sapa yg rajin malas baca tu atau internet rumahnya lidut a.k.a slow gilak ka, post ni pasal 10 perkara annoying yg buat dia or kita xsuka or mengikut katanya "kurang gemar" ngan blog tu. Antaranya ialah . .jeng..jeng..jeng . . terlampau bnyak widget smpai mau loading pun lambat, lagunya auto play hingga menyusahkan para pembaca yg cute2x tu,fhm2x la kan kalau lagu tu tiada mute or stop kan. Apa jadi kalau kamu buka satu lagi blog yg juga autopaly . Berhambur ohh lagu . .haha ! Bab ni la yg aku terasa sangat sampai ke jantung bah.Kahkah ! Banyak iklan la, bab " u follow,i follow u, postnya ada unsur 18 SX bukan SG ya ,blog terlalu personal dan lain2x . Baca la bah entri tu . BEST AWW . . :))

Pada pendapat hamba la kan ... aku pun AGREE hampir semua 10 benda tu . Satu lagi aku annoying gilak, blog terlampau warna warni, terlampau banyak betul perhiasan blognya smpai mata pun lain mcm memandang.Dan satu lagi, blognya x tersusun,kata c SHENN : " Tak kemas bah" . Jgn marah ya sapa yg terasa tu. Ampunkan hamba. Ampu. Tak berniat pun tau. Saja jak nak kongsi2x ! Apapun biarlah bah, blog org, blog kamu jugak . Peduli la sana !! HuHu . 
( Saya NO KOMEN. OK ! )

OK setakat itu sahaja bebelanku pada tengah hari yg INDAH ini ( HUJAN bah ) . Sekian dan Ampun Maaf  Zahir dan Batin.

p/s : aku terasa pasal main auto lagu tu, so, aku tukar p yg boleh mute,boleh stop. Amacam ?? OK ? LV tu ! 

No comments: