Wednesday, November 3, 2010

DULU itu IMPIANKU.





Salam.Selamat Malam !

IMPIAN.IMPIAN.IMPIAN.

Dulu kan, masa aku kecik2x, masa aku remaja2x, aku punya banyak IMPIAN. Banyak yg aku nak buat dalam hidup ni. Kamu pun mesti begitu kan ? Menipu lah kalau tak da impian . Setiap insan yg cute di bumi ini mesti ada yg mereka impikan didunia ini . MESTI ada ! 

Dulu kan aku banyak yg aku impikan dalam hidup ni. Banyak sekali .Salah satunyakan, dulu, aku nak sekali punyai sebuah kedai kek yg paling glamor gitu di dunia ini. Huhu ! Betul bah . . Kenapa aku nak buka kedai kek, tidak diketahui punca2x dan sebab2xnya, aku lupa tapi yg pasti aku memang nak sangat2x buka kedai kek. Oleh itu, disebabkan aku nak sekali buka kedai kek, setiap rancangan buat kek di tv aku ndak kan lepas punya. WAJIB tengok ! Dulu, tv2 yg banyak show buat2x kek ni, show org puteh bah ! Nah, aku tgk tu ! Kalau tgk, aku mesti fokus tgk sbb aku nak salin bahan2xnya n cara2x buat kek tu. Oleh itu,depan TV,mesti ada kertas dan pen.Paling ku sukak kalau time mau raya, nah ~~ berlambak bah rancangan buat2x kek and cookies ni ! SUKAK gilak aku tgk !Huhu ! As a result, banyak suda resipi2x kek n biskut2x aku kumpul.Kalau aku ingat2x kan, aku ada 3 buku resipi kek2x n biskut2x ..2 buku tu semuanya hasil dr tgk TV,aku tulis pakai tangan jak, yang 1 buku pula, aku ambik buku resepi mamyku . .hahahaha !  Aku kumpul2x resepi ni, sbb aku mau gunakan resepi2x ni utk bakal kedai kek ku yg glamorr tu nanti . Kihkih ! Sampai skang aku masih simpan IMPIAN ni . Dan aku dah ada BAKERY dah . .GEMBIRA nyaaa ! Thanks to FACEBOOK.





TADAAAA !!! Saya suka main Baking Life !

Hahaha !  I'll make my DREAMs come true ! InsyAllah . 

Rasionalnya disini . . .


JANGAN JADIKAN KATA SEBAGAI KATA
TAPI JADIKAN KATA SEBAGAI LAKU


JANGAN JADIKAN MIMPI SEBAGAI MIMPI
NAMUN BINGKAILAH IA MENJADI NYATA


IMPIAN . .tidak salah kita berimpian . Kalau kamu ada impian, berusahalah, jgn diangan2x jak,jgn dickp2xkan  jak . Nothing IMPOSSIBLE bah. Yakin jak dgn dirimu . Banyakkan berusaha.Jangan Malas2x . As for me, IMPIAN ku, akan ku cuba sedaya upaya utk merealisasikannya. ( Ayat tu bah skema gilakk !! ) 
So, kepada kawan-kawan ku yg cute2x , Selamat mengejar IMPIANmu !
“The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.”
p/s : Dulu, aku ada angan2x mau duduk di sidang PBB tu . :))

No comments: