Wednesday, January 12, 2011

Aku BINGUNG la der !

Assalamualaikum geng. Ohayo !


Konichiwa ! Aku kecewa . Mau luah perasaan dulu.Hihi. Apa yg harus dibuat bila dalam dilema ? Hantuk kepala p dinding? Haha. Seriously, aku dalam dilemma ni.Resah hati mengingatkannya. Hmm.Mau join tapi banyak betul penghalang. Adedeh.



Mau join ke tak??


Nak join ke tak?I am so interested nak join bengkel ni even aku da banyak kali p bengkel media. Hurm. Tapi..Tapi..Tapi..Haishh..Susah diungkapkan. Too hard to tell. Please la derr!

By the way, kolej ku (KHAR) skang busy ngan Hari Terbuka ( KARIB). Dalam kesibukan dorang tu, aku rindu pulak masa terlibat ngan Hari Terbuka Khar sebelum ni, PA 10 ( Perkampungan Alam 2010),sangat lah busy time tu. Tapi sangat best !


Rindu ngan Team Biro Publisiti dan Informasi 2010.


:)) RINDUU...

Rindu la kerja ngan mereka ni. Aku dah lama tak pegang kamera DSLR D90 kat bilik media tu. Rindu serindunya pulak nak pegang kamera DSLR. Hurmm. Kesibukan dan birokrasi mnjadi puncanya. Aisehh! So sorry Pak Din, tak dapat nak aktifkan diri semester ni. Huhu. 


RINDU dgn sygku ni..Huhu !


Semoga aku dapat buat keputusan yg terbaik. Hmm !

3 comments:

Anonymous said...

aku mau sayang ko itu.boleh?

Sabahan Bloggers Club said...

Salam kenal.
Ni bagus ni kalau pergi kursus ni kan? Boleh dapat idea baru untuk blog.

SheNn said...

Tim : haha..ngak bulue..

SBC Admin :Salam kenal gak, Sangat bagus..huhu!