Monday, February 7, 2011

Sisa-sisa CUTIku di Proton City.

Assalamualaikum W.B.T dan selamat malam yo !

Hiyaa, tepat jam 12 mlm ni,maka berakhirlah suda cuti pertengahan semesterku. Hari esok akan bermula seperti biasa seperti sebelum ini.Assignment bertimbun. Presentation menanti. Mid term bakal muncul. Arghh, sesungguhnya aku benci dgn berakhirnya cuti ini. Aku tak SUKA ! Sudah lumrahnya kehidupan seorang pelajar.Namun begitu, yaa, namun begitu . . heee ~ hari ini sgt istimewa sebab sisa-sisa cutiku ini dihabiskan dgn berlegar-legar di Proton City.Sangat cantik,sangat mempesonakan,sangat menenangkan!:)). Maka,dgn ini,biarlah gambar yg bercerita tentang aktiviti berlegar-legar kami. ;p



















































p/s : Tak bleh bagi masuk semua gambar. Nak tengok? Meh p SINI.

Cantik kan? Cantik kan? Cantik kan tempat ni. Saya suka bah jalan2x sini sambil shoot2x gambar. Hari ni baru ku tahu betapa penatnya seorang model itu. Gambar sana,gambar sini, posing begitu,posing begini. Ish2x~ Penatttt.Sebelum itu, jutaan terima kasih kepada Zaiya, Fara, dan Shila atas kerjasama anda. Haha. Hari yang sangat best !Aku PUAS walaupun tak berapa PUAS HATI. ;p




10 comments:

Mata Pena Fadz said...

yey..ade geng upsi kt sini.. :P
slm kenal2....hehe

mr_mrs mikko said...

mcm siuk ja kamu bjalan ni..
huhuh..
lawa jg tmpt ni

Akasia Holiday said...

nice,,,,
http://akasiaholiday.blogspot.com
http://melaka-destinasibajet.blogspot.com

Ruby said...

hai!!akak pun baru2 ni ada jgak pegi pc...memang cun tempat die.nakk2 pulak org yg suka bercamwhore... hehe...oh, salam kenal juga...

IEKAH MOKRI said...

yehuuuu....jenjalan cni...bestnyer jln2 kat Pc..iekah pun slalu gak lepak ngan kengkawan kat PC tu

SheNn said...

@Mata Pena Fadz yeahhh!! hehehe...salam kenal gak..:))

SheNn said...

@mr_mrs mikko mmg lawa bah...siukklahh..hehe

SheNn said...

@Akasia Holiday thank you ya! :))

SheNn said...

@RubySalam kenal juga...hehe~ best sgt la kat sana tp jauh dr KHAR..huhu

SheNn said...

@IEKAH MOKRI bestkan kat sana? Hihi