Tuesday, March 29, 2011

Hari ni aku SEDAR sikit perkara.

Assalamualaikum dan selamat pagi kamu !

Hari ni sangat kalut. Banyak benda yang jadi, banyak hal juga yang buat aku sedar. Setiap hari banyak perkara yang buat aku sedar akan sesuatu. Seperti hari2x yang lain,hari ni juga aku sedar sedikit perkara. 

" Persahabatan sangat kompleks. Iya, hari ni aku sedar bahawa sahabat bukan selalu seperti yang kita angankan,kadang-kadang mereka mengecewakan kita." Dengan ini, aku boleh klasifikasikan kau sahabat yang macam mana.

" Ada juga org yang cepat berubah-ubah keputusan ni kan. Kejap tak mau,kejap lagi mau. Sangat menjengkelkan OK."

" Lain kali, buat keputusan yang sebaik-baiknya !" Padan muka kat aku. Huhu~

"  Kesedihan dalam hati tetap ada walaupun macam mana berusahanya kau nak gembira. Tetap sedih juga."

" Manusia memang pandai dalam memberi alasan".

" Keluarga jugalah yang terbaik !"

Aku berhenti berharap dan menunggu datang gelap sampai nanti suatu saat tak ada cinta ku dapat." * tiba2x 






Yang terakhir,Tunggu dan lihat jak. I'll show you ! Jangan pernah nak pandang rendah org jika kau tu bukan yang terbaik. Bagi aku, kau bukan yang terbaik walaupun kau rasa diri kau terbaik dan terunggul. Boleh blahhh !

Sejujurnya, hari ni banyak perkara yang buat aku sakit hati. Fucking pissed off and annoyed !!


2 comments:

Nurul Faezah said...

I'm trying to give my very best..

p/s : Adaka jual butang mcm tuh? hakhakhak =P

LiNdA ZaiN said...

nanana..knp sdh ni?? haha...