Saturday, June 4, 2011

I'm GLAD. I'm HAPPY.

 Assalamualaikum W.B. T dan hello yo !

Aloha korang ! Yeahh, hari ni sempat update belog lagi. Hari ni boleh ku letakkan sebagai  salah satu hari yang  ku yang terBEST sekali. Perasaannya boleh dikategorikan sebagai terlebih gembira. They really made my day today. Siapa yang tak gembira apabila jumpa kawan lama apatah lagi kawan tu kawan masa sekolah menengah? Jujurnya, aku sangat gembira jumpa kat doang ni walaupun kejap jak jumpa doang. Rasa rindu kat kawan-kawan masa high school terubat jugak la sikit.

Untuk Wan, Agus, Edwin, Mamat, MJ, Nal, dan Man Kejora yang ku jumpa tadi. Terima kasih korang ! Chongmal gomawo. Aku banyak berubah ke? Mungkinlah. Berubah macam mana pun, korang masih dalam ingatan bah. Hehe. Apapun, maaflah kalau perangai aku macam lain-lain. Terlampau gembira bah tu. Tak tau mcm mana nak jelaskan tapi jumpa ngan korang wat beban di hati ni rasa ringan sikit. Banyak perkara yang buat  hati aku sangat lemah kebelakangan ni. Diri agak down sikit . Banyak perkara yang perlu dijelaskan and banyak benda betul difikirkan sampai hati pun rasa berat dan berkecamuk. You guys really made my day and my future day. Like people always said, you’ll always in my mind and my heart. :))



1 comment:

SofieyAzwa said...

Bestnya jumpe kwan2 sekolah.. Miss them much