Thursday, November 3, 2011

Macam mana la tu?

Assalamualaikum W.B.T and hello uolls !

Macam mana la tu? Cuti Raya Haji plus Cuti Mid Sem aku tak balik. Jauhkan. Sabah pula tu. Assignments saya banyak. Sebab tu saya buat keputusan tak pegi mana2x sepanjang cuti ini. Banyak peluang dah saya lepaskan. Terlalu banyak halangan. Aduhai hidup. Hidup. Hidup. 

Masalahnya, macam mana la nanti tu ya. Sunyinya la bah tu nanti. Dapatkah aku lalui hari yg bakal mendatang ni. Takut jugak rasa. Mesti aku kesepian giler dengan assignments bertimbun yang perlu aku hantar lepas cuti satu minggu ni. Tak pernah aku begini. Huhu. Harapnya semua baik jak. Harapnya aku kuat untuk melaluinya.Harapnya Raja Haji nanti aku tak nangis sebab terkenangkan keluarga nun jauh di sana. Harapnya la. Hurm.




Kata org stay strong ! 

Ok la. Masa untuk menutup mata. Penat kerja part time empat jam. Selamat malam kawans!


2 comments:

manja sheila said...

blog bagus. thumbs up.

manja sheila said...
This comment has been removed by the author.