Wednesday, April 11, 2012

Distance


Assalamualaikum W.B.T

Lama tak update kan? Well, aku katakan semua ni kerna urusan dunia yang tak sudah-sudah.Ikutkan akal memang tak mau update, tapi tak tahu la hati ini. Tetiba ja rasa nak update. Sekali dah update, nahh, amik kau. Aku edit blog aku ke imej yang lagi simple.Dah kebiasaan kan.

Apapun, walaupun korang tak bertanya. hee.Tuan blog baru ni sihat walafiat luaran dan sedang sibuk dengan bermacam-macam program universiti. Kesibukan diri yang diharap dapat memenuhkan segenap pemikiran dan hati agar tidak teringatkan sesuatu. Sesuatu yang sangat menyebalkan. Aha. Baru saya tahu macam mana perasaannya. Sangat menyusahkan diri tau. Aku rasa nak lari dari Malaysia pun ada. Jangan terkejut kalau tiba-tiba saya buat live post somewhere in London. Hope so. Kahkah.

Apapun, heyy ! I am ok. Tuan blog masih ok untuk update blog dia. hehe.Harap-harapnya. :))

"So I make sure to keep my distance
Say "I love you" and you're not listening
How long can we keep this up, up, up?"

#np : Distance by Christina Perri

No comments: