Wednesday, April 25, 2012

Frust.

Assalamualaikum W.B.T and hello y'all. 



Holla Holla ! Frust? Aku tak FRUST la. Aku FINE je. Kenapa nak kata aku frust. Kahkahkah. Ini mcm lain. Well, tadi ada kawan awesome hantar msj kat aku ttg FRUST. Bunyiknya begini.

Kwn Awesome :  Ui, aku dgr kau mau x mau duduk Tanjung Malim tu sebab FRUST melampau? Betulkah? 
Aku : Uik, mana ada oh. Bila masa ni? Apa kes ?  Hahahaha.
Kwn Awesome : Kalau ya pun frust, jangan di ikut resam superhero bila FRUST. 
Aku : Macam mana tu?
Kwn Awesome :  Iya lah, bila Batman frust, p lepak dalam gua.
                                Spideman frust, p lepak atas bangunan.
                                Superman pula kalau frust, lagi teruk ! Dia p lepak di bulan.
                                Jangan larilah. Face it. Ko bukan begitu orgnya kan.
Aku  : Iya kah. Lain jugak. Hahahaha. Lucunyaaalahhh! Bukan lari la,tenangkan diri orang  bilang. Satu lagi, aku tak FRUST la weyh. :P


Sebenarnya, aku lucu part pasal Superhero tu. Betoi ke? 


Lesson : Jangan lari dari masalah. face it. Kan? Masalahnya, aku tak lari pun. I'm cool with it. haiya!




1 comment:

NoorVictory said...

Muka frust ka ko? HAHAHA