Saturday, May 8, 2010

♠ OMG..!! Mau Buat Apa ni..?? ♠



" Otokke"..???? Cuti da ni,2 bulan lebih ohh..! Mau buat apa la nie time cuti..?? Di saat2x kebingungan dan kekonpiusan..!! aku tlah me"list"kan prkara2x yang aku mau buat time cuti ni...jeng2x..!! ini dia...

1. sampai jak di airport sandakan,p bandar truss..makan bakso...!! wahh,lama suda ndak makan bakso c mas ni..mmndangkan ari tu ari ahad, jalan2x nahh di pasar tamu..ekekeke!



2. aku mau belajar main gitar ya time cuti ni...betul2x ni aku mau blajar...dan sifu ku ada la..master affindy my hensem brother...XD! Gambatte ne shenn!!



3. kerja la..tapi x tau tau keja apa ni..buring ohh duduk di umah..bgus aku keja, ada lagi duit ku..miahahahah!!



4. baca dan trus baca buku...bukan sembarangan buku ya..buku ENGLISH..huhu..Since i am a TESLians..! i need to improve my English n i have to master English British since im using American English a lot..


5. Memandangkan kena baca buku..kena la p library rajin2x..adehh...!!


6. improve my Korean,my Japanese..n my sarawak language...XD


7. dan lain-lain yg enjoy dan berfaedah..x tau lagi pa mau buat time cuti ni..hohoho...!!


im gonna miss my buddies in UPSI..miss u guyss!



p/s : will not update my blog since im in oliday n no more internet for me..hihi
sory bahasa kurang skema,kadang2x borink la baca blog yg ayat2xnya skema gilakk..hihi..

No comments: