Wednesday, November 10, 2010

AKU harus SABAR.



Salam. Selamat fajar menyinsing.



Yah, aku harus sabar. Tapi ini da melampau da ni ! Kenapa la MYSIS ni sengal betol ! Kenapa la time nak daftar kursus je jadi begini. Aku tak tahan la kalau begini. Tak TAHAN ! Tau tak ! Dr jam 12 hingga KETIKA ni, aku asyik F5 je MYSIS ngol ni ! What da fish !! Kecewa lah begini. F5 je, dapat result yg sangat mendukacitakan. Haishh ! Hanya orang sebelahku ni je tahu betapa marah dan sotnya aku terhadap MYSIS. Kenapa la mesti jadi begini?? Sampai bila harus kanda tunggu ni ? Sakit da pinggang aku . Sakit Hati . Mata ku da ada simptom mata panda dah. Muka aku mcm muka org minta kesian . MYSIS 3x ! Kau sangat2x menduga kesabaranku !Haruskah jadi begini setelah aku reload a.k.a F5 selama 3 jam . Bengong betol2x l ! 







Aku FED UP la weyy !Please la ! Tolong la !

* Internet kuat pun tak guna gak ! SOT !!
* Laptop canggih camne pun tak guna gak ! 
AKU HARUS SABAR JE LA DAN MENANTI MYSIS OK !


p/s : baik aku nyanyi2x lagi bagus tau !