Thursday, November 11, 2010

Lagu yang buat aku BERMOTIVASI.





Salam. Selamat tengah malam.

Aloha.Ohayo org2x cute. Aku masih disini menanti MYSIS menjadi baik yang entah bila akan jadi baik. Sesungguhnya penantian suatu penyeksaan.Sesungguhnya ! OK, berbalik kepada title post ku yg x seberapa itu, diri yg boleh dikira cute ini ingin bertanya, kalaulah suatu ketika,suatu saat,suatu masa tu, kamu tiba2x rasa down sangat dgn life ,kecewa sangat dgn hidup,rasa diri kamu tu seorang yg teruk, tidak bersemangat dalam hidup, dan sesaudaranya lah. Apa la kamu buat ? Kalau aku kan, satu perkara yg akan aku buat kalau menghidapi simptom2x seperti yg aku nyatakan tadi, aku akan cuba bagi diri aku semangat,cuba motivasikan diri aku, cuba yakinkan diri aku dgn lagu2x yg penuh bermotivasi,penuh makna ttg hidup..well,kamu tahu juga kan lagu yg aku maksudkan tu. Kalau tak tahu, buat2x tahu jak lah. hahaha !






So,aku nak share ngan korang lagu2x yg pada pandangan hatiku memberi semangat kepada aku.Semua lagu ni termasuk dalam list "feveret song" ku ! Kalau aku rasa down sgt dgn hidup or punyai masalah yg sgt menyusahkan hati, aku dgrlah lagu2x ni. Sila2x lah dgr ye. Kalau nak dgr tu, jgn lupa stop lagu " Beauty in the WORLD" tu. SMILE !


Christina Aguilera : Voice Within



D'Masiv : Jangan Menyerah




Natasha Beddingfield : Unwritten.




Tomorrow (Annie)




Britannia High School : Growing Pain.




Brittania High School : Watch This Space.



Actually banyak lagi, macam lagu Standing in the Eyes ( Ella), Yael Naim ( New Soul ), Miley Cyrus (The Climb), lagu Macy Gray Beauty in the World ni aku sukak ! By the way, any suggestion ?? 


p/s : Aku sangat sakit hati sekarang ni.

No comments: