Wednesday, December 1, 2010

Bila dalam DILEMA.





Salam. Selamat malam.


So TRUE !


Kenapalah saat-saat akhir mau bagi tahu. Aku dalam permasalahan jiwa yg boleh membuatkan seseorang marah mcm huriccane kat aku. Dalam kata lain,aku dalam dilema. Actually aku da decide pun, tapi tiba2x pula jadi begini. Kenapalah .Apa yang harus dilakukan? Tarik nafas dalam2x ! Setkan dalam minda bahawa apa yang terjadi ada hikmahnya.Selesaikan baik2x secara rasional.Tapi sebelum tu, jom layan movie Bring It On. Kita selesaikan esok sambil mem"packing" barang. Yehaa !




By the way, thanks ya cik Amoi c peminat gilak Lee Hong Ki sebab bagi AWARD ni kat saya. Terima kasih daun pisang,lain kali silalah bagi lagi. Muahaha ! 








p/s : Hari ni takda Aloha. Boring suda aku,balik2x cakap Aloha !


No comments: