Monday, December 6, 2010

Bilik aku PINK ?




Salam. Selamat Malam.

Yo comosta ? Mui Bien? Harap baik saja. OK, nak tanya ni, Apa perasaan anda jika warna bilik anda bertemakan warna kegilaan anda? Mesti anda suka kan? Apatah lagi jika bilik itu bertemakan tema kesukaan anda,tema yang anda inginkan sekali. Mesti anda  gembira tak ingat dunia kan? Begitu juga aku.Aku akan terlebih gembira ooh kalau dapat bilik tidur yang ku idam-idamkan sekali. Kalau la aku dpt bilik yang aku kepingin sekali tu, semestinya aku takkan keluar bilik,24 jam aku di bilik tu.Punya best !! Bilik yang ku idam-idam dapat diterjemahkan seperti gambar di bawah ini. Paling penting warna PINK baby !! Ko benci PINK?? Ada aku kisah? Muahaha !



Wah ! Saya suka ini ala2x Facebook.


Simple dan SIMPLE !


AWW . . nice DESIGN.



FULL PINK ooh ! Yg penting Hello Kitty tu.



Mcm ini pun aku SUKA. Jimat ruang ooh ! Hihi



Aku suka juga yg begini  :))


Kan best kalau dpt bilik2x begini. Maybe SOMEDAY bila aku suda mampu. Kalau boleh, aku nak bilik yg aku design sendiri. Ingat pula dulu2x, suka sangat tengok rancangan tv tentang design bilik, makeover bilik, dan lain-lain.Lupa da nama-nama rancangan tu.Hmm. SOMEDAY aku akan dapat bilik idamanku,mungkin 3 tahun akan dtg. Aisemen ! 



ADIOS and GRACIAS fo read this.


5 comments:

iqbalhakimi said...

lawa2 lah design ngan warna dia.. =)

♥ Mz YuNsoRa ♥ said...

Mmg lawa..haha,minat pink ker??

AnnieMing said...

OMG I love the pink-filled room! If I'm still single, I'll go for it. Hehe..

LiNdA ZaiN said...

gilak..!!! sematnya...

AesyaZealous said...

cantikkk sukeee