Saturday, December 4, 2010

Exam Tamat. Cuti Mula.




Salam org2x kampung BLOGGER.


Moshimosh !! Anata kawai desu. Hihi !  Sembarang je. OK lah, td dengan lafaz Alhamdulillah sepenuh hati akhirnya, akhirnya ! sesi "soaljawab bersama kertas" telah berakhir sekaligus menamatkan sesi kuliah aku pada semester ini. Sedar tak sedar, aku da semester 3 dan sedar tak sedar juga aku  telah pun mengakhiri semester 3 dengan jayanya. Ceewah. Seperti biasa la kan, seperti yang org lain selalu cakap, banyak suka duka telah ku lalui semester ini. Lautan cetek telah ku renangi,gunung setinggi Bukit Sim Sim telah ku daki, bara api yang membara telah ku genggam.. aisemen ! macam apa jak.Anyway,apa yang boleh ku cakap, aku gembira dengan semester 3 aku. 


Akan ku ambil iktibar daripada apa yang telah ku lalui semester 3 ini. 
Takkan sekali2x aku jatuh hanya kerana secebis memori hitam Semester 3. 
Akan ku jadikan ia satu sebab untuk  aku terus bangun dan mara ke hadapan.
Memori putih akan terus tersemat dan kekal dalam ingatan mindaku. 
Semoga semuanya baik-baik sahaja.

( atukuiii ! berpuisi la pulak )


Happy HOLIDAY !!


Tapi ada maknanya tu. kihkih ! Dengan berakhirnya semester ini, cuti bulan madu aku pun bermula.Apabila sudah cuti, kita enjoy !! Inilah saat-saat yang ku nantikan. Tapi, agak sedih sikit sebab semua gembira nak balik.Aku pulak tak balik Sabah walaupun aku dikehendaki balik kerana aku akan bertapa di Kampung Chenor, Negeri Sembilan bersama2x Cik Faezah. Ada perkara yang perlu kami langsaikan di sana.Demi keselamatan sejagat,kami perlu ke sana.  Muahaha ! Melalut suda ~


By the way, untuk kawan-kawan UPSI terutama geng TESLians yang balik ke planet masing2x tu, hati-hati tau dalam perjalanan. Jaga perjalanan anda,jangan jatuh longkang pulak.Selamat bercuti. Nikmatilah cuti anda sepenuhnya.Jaga diri masa berbulan madu. Aku akan sentiasa merindui kamu.Kita berjumpa lagi tahun depan. Satu lagi, gud luck untuk keputusan exam kita. Hihi ( Masih awal bah)


Hell yeah baby !! :))


Untuk SEMESETR 4, akan daku ketemu dikau. Tunggu ~~


2 comments:

LiNdA ZaiN said...

byee shen....!!!~~~

SheNn said...

hihi..jumpa lagi sem depan!! :))