Wednesday, January 19, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

Assalamualaikum W.B.T dan Selamat Malam.Teheee..

OK,post kali ni pasal contest. Semalam dapat tag dari c Khue cute . Contestnya berbunyi begini CONTEST PIC hitam putih PALING COOL ! Terima kasih daun keladi cik Khue sebab tag. Interesting contest. Yehaa. Contest ni anjuran Cik Gadis Bermata Coklat



Berkenan nak join,joinlah. Syarat-syarat pertandingan sangat mudah.

1. Okay macam biasa korang kena jadi follower blog ni (Si Gadis Bermata Coklat)
2.Letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog ni
3.Buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100? ?
*Ayat yang simple je tau!*
Contohnya : kalau saya menang , saya nak shawl banyak-banyak !
4.Tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !
5.Tarikh tutup penyertaan : 1 MAC 2011

Hadiah yang ditawarkan bernilai RM 100 (Perghh..)

Jadi,dengan ini,aku mempersembahkan gambar hitam putih aku untuk pertandingan ini. Hihi.




Semua tripping cute. Miahahaha ! Kenangan yg sangatlah indah masa kerja kat sini. Hmm.

OK,kalau aku menang kan, aku mau guna duit RM100 tu beli novel tulisan Cecila Ahern,Jane Austen,Harper Lee. Sekarang aku dalam misi mengumpul Novel English. Lepas tu, aku nak beli shawl banyak2x. Itulah kenyataannya,aku nak banyak shawl tahun ni.Miahaha !

Aku nak tag
Linda
Zaiya
Faezah
Shila
Wani
( Inform terus kat Facebook. haha )

OK,itu sahaja.I wish GOODLUCK for me !


5 comments:

KhuJa KhuZa said...

goodluck syang !

Anonymous said...

Ui, aku mo joinnnn..

Lulu Caldina said...

good luck..

SheNn said...

Khue: Tanx babe..hihi

Faezah : joinlah...bset2x

lulu Caldina: hihi..tanx so much..:))

siti fatimah said...

hey dear :) tengs join contest eh

:) good luck :)