Thursday, February 3, 2011

Aku SAYANG memori kita.

Assalamualaikum dan.selamat bercuti korang !

Hiyaaa, kung hei fat choi ya kepada semua kwn dan blogger yg berbangsa Cina. Kung Hei Fat Choi !! Angpau mali ! Malarlah minta angpau sokmo. Haha! Best jugak kalau ada perayaan ni, mercun merata2x tempat. Fireworks everywhere !! :)) Fireworks free mah,jgn kasih lama,tgk sakan oh semalam. Harhar.!


Happy Lunar New Year from SNSD.. :))



By the way, semalam adalah malam yg amat istimewa bagi aku.Sebab apa? Sebab aku dpt jumpa semula kwn kamcing aku masa sekolah rendah dulu. Gembira tak terhingga aku semalam hingga tersenyum2x depan laptop umpama orang gila. Terima kasih daun pisanglah kat Pakcik Facebook kerana telah menemukan kami semalam.Ada jugak kebaikannya Facebook ni. Tak sangka aku dpt jumpa dorang semua walaupun kat dalam Facebook jak. Walaupun dah lama x jumpa,hampir 10 tahun lebih kot,kami masih boleh rapat lagi mcm dulu.Chatting mcm kawan rapat.


Nie gambar masa kat Sekolah lama.





Ni pulak masa kat dah pindah kat sekolah baru.



Semalam chat ngan dorang pun agak lucu sikit.Ada yang dah  lupa,ada yg masih ingat. Kena tgk gambar dulu baru dapat ingat. Semua dah banyak berubah. Makin HOT dorang semua.Hehe.Mesti best kalau dapat reunion ngan dorang semua.Sangat mengusik jiwa kalau teringatkan kenangan ngan dorang semua. Ingat dorang, teringat jugak kat sekolah rendahku dulu. SK St Mary's Convent. Antara sekolah rendah yang paling cantik kat Sandakan. Top primary school in Sandakan. Kehkeh!Sekolah perempuan yg pertama sekali kat Sandakan,Sabah. Hantu Jepun pun banyak kat sekolah aku ni. Sekolah St Mary's Convent yg lama la. Hihi.


Wahh,rindu nak berhimpun disini.



Penuh Memori kat sini.



Ni pulak St Mary's Convent yg baru.




Rindu nak lepak kat taman ni.




Huhuk, kat sini la aku selalu latihan  koir lepas rehat. Tapak perhimpunan yg baru.


Diri ini rasa bertuah jugaklah sebab aku sempat belajar kat sekolah lama dan sekolah yg baru.What a memorable memory. Wah, touching aku wey  apabila aku nyanyi lagu SMC a.k.a St Mary's Convent ni. Tak sangka aku masih ingat nak nyanyi lagu sekolah lama aku. Sobs3x! Rinduunyaa~




Guru Besar SMC yg banyak berjasa. Maintain HOT gitu ~ 




"ST. MARY'S CONVENT,
NAMAMU KAMI SANJUNG,
KAMI AKAN TERUS MENGEKALKAN KEGEMILANGANMU


Sumber Gambar : Kat SINI 


~END~

4 comments:

Sabahan Bloggers Club said...

Salam Kenal.
Memori lama yang indah memang susah untuk dilupakan begitu sahaja kan? 10 tahun tu satu masa yang lama, nasib baik ada gambar untuk dijadikan sumber ingatan.

dari:
lunaticg.
SBC Admin.
Sabahan Bloggers Club.

SheNn said...

@Sabahan Bloggers Club Salam kenal juga, iya betul tu,sebak jugak kalau teringat. Anyway,thanks sebab singgah dan baca. Hehe..

yuiameera said...

salam...
kenangan yg senantiasa dkenang..
kenangan yg mamis sukar utk dlupakan.

Anonymous said...

saya pun ex smc..tpi batch 2007 -2012 laa..sy Nampak gambar dewan yg baru tu tpi x sama dgn yg baru dah..skrg taman dia dah cantik..pn rose dah lama berhenti mngajar..since 2010..