Sunday, February 13, 2011

Tisulah KAWAN sy NANGIS.

Assalamualaikum W.B.T dan selamat malam uolss.

Hai uollss! Apa kabarnya disana? Harapnya baik aja2x ya jgn jadi  macam tuan blog ni.  Batuk2x tak pandai baik2x lagi.Risau gue eh. Tambahan lagi, kebelakangan ni kuat sangat nangis. Cengeng betul bah. Tapi apa boleh buat, bila terkenangkan,terindukan,teringatkan terus nak nangis. Malu juga kalau nangis depan kawan-kawan ni.Kadang2x saya cemburu dgn ikan bah, kalau dorang nangis, orang tak tau pun dorang nangis. Korang pernah nampak kah ikan menangis? Mcm mana ya ikan nangis? Hmm.





Sedih bah aku. Kecewa bah aku. Bikin STRESS tau ! Aku nak benci kau, tak boleh. Aku nak marah pun tak boleh. Ingat kau,aku ingat mereka. Ingat mereka,aku nangis.Apa yang boleh aku katakan,sampai hatimu kan? Aku sangat kecewa sebagai seorang anak . Cubaan ~ Cubaan ~ 




Aku rindu sangat keluarga aku, rumah aku, hidup aku kat sana . Sakitnya merindu.Hmm. Apapun life must go on. Yosh! Kalau sedih,nangis jak la. Apa susah.Tisu kan ada.Tisu lah yg selalu temankan sy kalau saya nangis. Tehee~. Ok lah,gtg ! Aku nak nangis dah ni. Gud nite kwn2x ! 

6 comments:

Nurul Faezah said...

T_____T aku kan ada! Be strong!

$h3iL@ said...

harus kuat babe ♥....hehe
btw...aq pena nmpak ikan nanges..sbb tulah banjir sungai olh dorg

Wen said...

apa hal ni? Kuatkan atii apa pun masalhnya.. kuatkan hati. tabahkan perasaan... cari org untuk luahkan segala-galanya.. baru lega hati tu... :) ( sekadar nasihat)

org sabah rupanya. ehehe

Undi Wen No. 7

Undian Bagi GA Umar da di buka

gie azieanna said...

sabar itu penting..kuatkan semangat....

laziras said...

tangisan itu kadang2 perlu sebagai tanda kesyukurran dan kerinduan.

SheNn said...

Kawan2x! Saya dah OK bah..hihi :) Fighting !! :))