Tuesday, March 1, 2011

Hati aku TAK PUAS sikit.

Assalamualaikum W.B.T and hello y'all!

Bukan mudahkan nak jaga hati semua orang? Kadang-kadang hati org tu je kita nak jaga, apa yang dia mau kita lakukan.Sanggup dengar semua yang dia bebelkan,sanggup dengar dia bercerita tentang sesuatu yang hebat,sanggup dengar keterujaan dia. Cuba berkongsi perasaan dengan dia walaupun kadang-kadang hal tersebut buat kau sangat annoying. Semua OK je asalkan dia tak sakit hati atau terasa hati.Senang hati menjadi pendengar yang baik.


TAPI


Bila tiba giliran kita pula nak bercerita tentang sesuatu,bila kita nak kongsikan sesuatu yang hebat,bila kita nak kongsikan keterujaan kita tentang sesuatu, kita tak dilayan pun. Mimik muka tiada reaksi yang kita dapat. Tiada sebarang komen. Kadang-kadang, mengelakkan diri untuk mendengar cerita kita dengan mengalihkannya kepada cerita dirinya pula.Kenapa ya? Sangat kecewalah bila kita cuba nak kongsikan sesuatu, dia buat muka mcm tak dengar apa-apa je.Suara aku tak cukup kuat ke? Telinga kurang berfungsi ke? Setahu aku,tak pun.

Kecewalah. Asyik aku je nak jaga hati kau,hati aku mcm mana pulak?  Hurm. I am disappointing!



Apapun, cakap tentang puas hati, aku sokong dan puas hati sangat2x couple paling CUTE dan SWEET di Bumi ni.

Guess who?

.

.

.

.

.

.

.

.





Selena Gomez <3 Justin Bieber

Tak kisahlah apa Belieber ( Justin fans) cakap psl si Selena ni. Aku tengok OK je walaupun si Selena lebih tua dr si Justin. Akhinya mereka mengetengahkan diri mereka sebagai couple. Tehee! 

Cute what! 

Nah,barang baguss punya. VIDEO cute ! tehee!

No comments: