Wednesday, August 31, 2011

Hari ni MERDEKA,Saya SEBAK lah.


Assalamualaikum W.B.T and selamat tengah hari korang.


“Saat Tubuhku Lemah Tak Berdaya
Di Saat Jantungku Mulai Terasa Lemah
Aku Inginkan Engkau Menemani Aku
Dan Andai Kau Tahu Besarnya Cintaku
Sebesar Dunia

-The Potters,Temani Masa Tua-

Lirik kat atas tu saya tujukan utk seseorang yang dikenali sbg UNKNOWN. Haha. Anyway, how is ur raya celebration? Kalau sy, raya tahun ni agak tak best sikit. Saya sakit la derr. Sangat sadis kot stuck kat sini awal pagi raya pertama.Sebak sikit sebab tak dapat nak beraya sakan. Takpe2x. Tak mau sedih2x lagi.Harap semuanya OK. Keep the positive thought!

Apapun,semalam Hari Raya kan, Hari ini Hari Kemerdekaan pula. Salam Raya Merdeka la jawabnya. Anyway, Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-54 Malaysia. Bak kata Dr. Mahathir Bin Mohamad, semoga kemerdekaan yang kita kecapi selama ini terus kekal.Harap2x begitu la hendaknya. I’m PROUD and GRATEFUL born in Malaysia. Really. Proud to be Malaysian bah.Arghh. 

Oklah, itu sahaja entri untuk hari ini. Sakit kepala dah mai dah.Caucincau.Happy Independence day Malaysia ! Sebak tak dapat nak beraya sakan dan meraikan hari kemerdekaan ngan kawan2x. Duh.



1 comment:

Miss SheiLa said...

hhehe babe~
best kn lagu tuh? jom nanges.=((