Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1432 H

Assalamualaikum W.B.T and goood morninggsss all readers !

Eh, sedar tak sedar raya dah. Hari ni raya lah and I'm trying my best to gain my Raya's mood memandangkan saya tak ada hati nak beraya kebelakangan ini. Entahhlah.Sangat dingin ye di pagi Raya ni. Rasa sebak pun ada. Aisehh. Subuh2x lagi rumah dah bising dengan bunyi2x kuali mak aku dan mak jiran2x aku. Memang tak dapat dinafikan, mak-mak lah yang paling sibuk di Bumi kalau Raya dah tiba ni. Ish2x~


found on http://cuppacakes.blogspot.com/


Apapun, terima kasih jutaan bintang kepada sahabat2xku yang telah mengirim sms ucapan raya kat aku. Tak lupa jugak kepada yang memberi kad raya yang cute molekk. Terharuuu kot. Ingat jugak korang kat aku kan.Akan ku REPLY msj korang nnti.. hehe. Oklah lepas dah wish Raya kat grup2x di FB,nak wish Raya kat sini pulak. Ehem2x ~  Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir dan Batin ye kepada semua bloggers yang merayakannya. Ampun maaf dipinta setulus hati kepada yang membaca belog saya jika kata-kata saya di dalam blog ni menyinggung perasaan. Have a blast Raya ! 


Selamat Hari Raya Aidilfitri 1432 H. Minal Aidin wal Faidzin.

3 comments:

Anonymous said...

Selamat Hari Raya!!~ ;)

FadzMeera said...

selamat hari raya shenn :)

Zul fattah said...

Salam kenal...
selamat hari raya..
hope..hav a nice day today..