Tuesday, August 2, 2011

Saya UPDATE sikit yo.


Assalamualaikum W.B.T dan selamat tengah hari uolls !

AKU RASA AKU INSAN YANG TAK ADA HATI DAH.
AKU KEJAM KOT. HATI DAH KOSONG. MACAM MANA LAH TU?
:P


By the way, hari ni hari kedua aku berpuasa dan so far, aku bleh tahan lagi even aku ada masalah kesihatan sikit. Hari ini adalah hari yang  agak moody bagi aku sebab someone dalam bas dah ruin mood aku awal pagi lagi. Adakah patut kerusi bas tu byk ruang kot, ni nak juga duduk rapat2x ngan aku.Mmg dasar lelaki miang betul bah. Ikut hati nak je aku tumbuk terus muka dia tu, nasib baik aku puasa. Kalau tak, dah lama kena dengan tae kwan do aku ni. hurm~ Arghh, benci betul la ! Selalu betul jumpa ngan org2x miang ni. Lepas tu, pagi2x  dah nampak anak-beranak bergaduh dan rajuk-merajuk. Panas hati kot. Hishh !

Hari ni birthday org tu. Awak, happy birthday ye ! Walauapapun yang terjadi, saya tetap benci awak. OK? Semoga bahagia selalu. Entah apa2x la post aku kali ni. Whatever la janji aku update sikit belog  ni. Kesian aku tgk tak terupdate. hehe. 

K lah. Adios! 





No comments: