Friday, August 12, 2011

Ternyata bukan MIMPI.

Assalamualaikum W.B.T and helllo y'all.


Alangkahkah indahnya jika perkara semalam itu hanyalah MIMPI belaka. Tapi, hatiku hampa, ternyata semua ini bukan mimpi. Perkara semalam memang benar-benar terjadi. Sedihnyalahhh~. 

Disebabkan kesilapan teknikal dan kesilapan ku sendiri, aku terpadam semua video kat laptop aku. Semua video aku dah tak ada. Sedihhnyaalahh~. Koleksi drama Korea aku, Klip Video KPOP aku, Movie2x aku, dah tak ade dah. Semua dah hilang tanpa dikesan. Aku nak restrore pun tak leh dah. Merana jiwa aku tengok folder video aku yang kosong. Nangis depan laptop je la endingnya. Wuwuw~ Sedih glerrr weyhh! Tak senang aku nak tidur semalam sampai termimpi2x lagi tu. 





Kata orang, setiap apa yang berlaku tu, ada hikmahnya kan. tapi, apakah hikmah disebalik semua ini? Citerr KOREA aku dah tak de .......... SEMUA dah takde. Dah takde ~ 


Citer KOREA aku..... :((




9 comments:

ayyu said...

huhuhu...aku faham apa yg ko rasa..pernah jg trjadi keatas diri aku...:(

joegrimjow said...

meh hard disk nak bagi koleksi

Akemi Siegel said...

rasa macam hilang ingatan pun ada.

SheNn said...

@ayyu Kan..? Sedih ahh..

SheNn said...

@joegrimjow Betul ke ni? Hehe

SheNn said...

@Akemi Siegel Tu ar..sakit hati sampai skang ni..huhu

Aniz said...

aduhai..kasihan..sabarlah yer..

SheNn said...

@Anizsabo je lah kan...wuwu

Putra.Norsaleh said...

ala..senang jew cari.....serahkan kepada yg pakar..miahaha..
blh search blik shen..but risk dia so high.;p