Wednesday, November 13, 2013

Yang dulu bukan yang sekarang.

Assalamualaikum W.B.T and hello y'all.


Annyong ~~ . Macam comel je. Haha. Tadi selak2 and baca post lama blog ni. Nak ketawa ja baca. Aku kah juga yang post ni ? Face palm terus kalau baca post2 lama yang agak kebudakan sikit. Gila lain dari yang sekarang. Itulah kan. People do change. Kita akan berubah walau macam mana kita cakap aku tetap yang sama. Kita takkan sedar perubahan tu. Hidup di atas bumi mana boleh jadi orang yang sama seja. Hidup akan mengubah kita. Hidup ni macam buku. Muka pertama, kita dilahirkan dan muka surat yang terakhir kita akan pergi meninggalkan dunia ni. Di pertengahan buku tu, terpulang sama kita nak tulis hidup kita macam mana.Kan? Kadang2 kita tulis yang begini,kadang yang begitu.  

Jadi, bila baca post2 lama tu, aku hanya mampu ketawa jak. Itu memang diriku yang dulu tapi bukan yang sekarang. Aku juga tidak lari dari berubah. Berubah ke arah kebaikan. Aku bersyukur kepada Allah S.W.T sebab sampai sekarang masih bagi aku peluang untuk hidup dan jadi lagi baik dari diriku yang sebelumnya. Hurm. Semoga sentiasa istiqamah untuk jadi yang lagi baik setiap hari. Aku dan kamu. Heh.

Ok la, dah abis merepek. Sekarang sebenarnya sibuk buat assignment sorang kawan kepada kawan ni. Due date 15hb Nov. Baru nak start buat sebab ada salah faham pasal due date dia. Harap2 dapat siapkan hari ini. Tak sabar nak bebas. Hehe. 




No comments: