Saturday, January 23, 2010

KaPan AkU MeMiLiki mU..???



SatUrdaY...
Jam11.26...
kat umaH aku...d 3-5-1 khaR..



kapaN akU memIlikimu...???
Bukan La di tujukan kepada sesiapa....
tapi di tujukan kepada 'things" yang aku kepingin sekali...
Aku nak sangat "things"2x nie...huhu...
Idaman hati ku bha tuee..huahua...

There 2 "things" yg aku nak sangat in my lifetime...
Things tu ada lahhhh......

* Iphone in colour pink
* Kamera DSLR jenama Nikon d90






HuHu..kapaN akan KU mIlIki my FevereT 'thIngs" niee...

WhY i want dis "things"2x??

heHe..

The reasOn is :

* i Like somEthing related to Technology especially phone,lappy,digital kamera and moreee...
jiwa remaja La katakan...hahaha...
* aku nak Juga iphone cam si tuUUna..hihi...klaU kaler pink laGiii aku suka..
* fOr me style itu pnTing beb...I"m a persOn dat FoLLow waT is peopLe love to have and love to
do....uP tO date la kata kan...
* paSal Kamera Tu PUlak...PhotoGRaphy adalah minat aku...dan benda yang Bleh membuat akU gembira ketika aku sedIh...ataUpun ketika aku stress...aku suka sangattt amik gambar...
* wHen i have dat SLR camera....aq nak Jadi SoraNg PhOtograPhEr..!!! BleH la aKu aMik gambar2x yang aKu suka daN menjaDikaN 'mereka' maSterPis aku yang teragunG.... cececE..
* Puas hatI kU Klau amik gambar yang cantik2x...ndaDa kabUr2x..hahahHa..



p/s: RAsaNya nie jaK unTuK post aku haRi....Juz naK sharIng "thinGs" yaNg aku naK saNgaT for dis
moment....XD


No comments: