Thursday, January 14, 2010

seLamAt PaGi..!! ohayo...!!




Perkarangan 351...
8.30 pagi..

Ohaya gozaimasu....!!!
sElamaT pagi dunia ku...
How are you dunia ku...
Harap khabarnya baik2x aja...
weee....


Aku bangun awal dari kebiasaanya...
I arrange my room...
Make some tea....
Look like im the one wake up early...
Wahh...aku bangun awal...!!
Selalunya..im the late one..huhu..

Pada pagi yang mulia ini...
Aku merancang segala-galanyaa.....
Pada pagi yang indah ini..
Aku ingin melaksanakan segala-galanyaa....
Everything need to be done today...
Insyallah..!!

I think this gonna be the busiest year that i ever had...
Hmm....awal sem pun daa busy semacam....
Lot of tired...hmm..
Mana x nyaa..kelas pun slalu abis petang.....
Penat weii...
Pagi x seperti pagi yang biasa...
Malam x seperti malam2x yang lalu..
Nak call,sms family and kawan pun da jarang...
Mesti da marah kat aku...huhu..
Sorry todo me amiga n me amigo...
Pardon me....
I just dont have time to be with u all......
Apologise me...
N my family too...
Sorry sangat2X..
Im just busy with a alot of thing..

Pa2x hal pun..
Life must go on girl...
There a reason behind this...
Yosshh..bbasyaa..!!


Soory pare..!!! huhu...maHal mY freNxx..sorrY x dapaT KoL kaU..weee...

No comments: