Sunday, January 3, 2010

PaGi Yang MeMuasKan Hati...



GUd MoRnInK WoRLd.....eveN da tenGah harI..hehehe...

Pagi ini..aku bangun seperti biasa...yg bedanya saat dan waktu aku bangun...
Aku bangun lewat cuz layan hana yori dango until 2.00 am,minat gler ngan Matsumoto JUn..I like the way he smile,sooo cute..!!

Bangun je,aku teringat kan adik aku kat Semenyih,Selangor..im wondering..ok ke jugak adik aku tue kat sana...Al maklum lah.her first day in PLKN..Im wondering apa perasaan dia saat dan ketika itu..hmm...ada kah dia akan enjoy kat sana..???I hope so..

Then..im feeling somethinkg weird this morning...peaceful is what I'm feel that morning even aku masih dalam permasalahan...masalah yg membuatkan hati dan jiwa berkecamuk..huhu..But,x pe..everything gonna be ok..

For me td pagi adalah pagi yg memuaskan hati ku..sebabbb...all thing dat i wanted to do...i already do on that morning...waaa,senang hati ku...!!Kan bgus klau gtu hari2x..my life would be easier..

Tapi tu lahh...kenyataannya..diri aku ada sifat malas yg susah dikikiskan..tp x lah malas melampau..rajin juga..huhukkz..

So,moga pagi tadi menjadi pagi2x yang akan datang..pagi yang memuaskan hati..pagi yang membuatkan diri tenang..Insyallah..

No comments: