Tuesday, November 30, 2010

MISS them




Salam. Salam indah permai bumi.

Aloha.Tadaima ( I'm Back) again. Aku RINDU kawan-kawan HIGH SCHOOL ku. Korang,aku rindu kat korang la. RINDU sangat.Aku rindu classmates form 1-2 Anggerik, 4-5 Anggerik, 6Anggerik. (Aku tak da form 3) Tadi masa FB-walking ,tiba-tiba hati dan otak teringat kat mereka. Teringat kenangan dengan dorang. Sebak hati ini sebab semua sibuk dgn hal masing-masing. Nak tegur kat FB pun jarang sangat. Tak tau bila lagi kita nak berjejak kasih ni.Korang ingat lagi ke ? Mcm-mcm kenangan kan? RINDUnya kat KORANG !


   

AKU

* INGAT lagi masa kita main "Tell the TRUE" guna botol Coca Cola. Masa tu cikgu tak da. Kesian c Qahar time tu. Qahar I'm SORRY ya.

* INGAT lagi kelas senyap2x je,tiba2x Jue dan Qahar gaduh sampai naik atas meja. Terkejut aku wei.

* INGAT lagi,kawan-kawan kat kelas aku selalu gaduh2x. Tapi lepas tu baik dah.

*INGAT lagi time Kuiz Sejarah,aku emosi sangat ngan Kuiz tu. Tak mau kalah. Haha. 

* INGAT lagi aku selalu tiba2x tak tegur c Elis sebelahku. SORRY Elis ! :))

* INGAT lagi masa form 4, aku first time kat kelas tu.Sangat lah kekok !

*INGAT lagi peperiksaan satu sekolah hari tu dibatalkan sebab kawan kat kelas wat hal dgn Pengetua sampai Pengetua pun naik hangin terus batalkan EXAM.Aku suka gilak time tu sebab yang dibatalkan Paper ADD MATH.haha !


Masa Form 5 Anggerik..hihi !


* INGAT lagi kita selalu kena denda buat kerja kat gelanggang sekolah sebab tak buat kerja rumah terutamanya kelas Akaun cikgu Sumirah.Panas bah masa tu.

* INGAT lagi disebabkan kelas kami buat hal,kelas kami dipindahkan dari kelas yang amatlah cantik ke kelas yang palinglah buruk. Lepas tu,terpaksa angkat meja dan kerusi dari tingkat bawah sampai tingkat atas.Punya penat!

* INGAT lagi pagi2x selalu gosip-gosip ngan c YEYE,c NUNUNG, c CLA,c RIJA,c CHA,c KHAI,sama c LISA n c MER sebab kami selalu datang kelas awal.Kadang-kadang baca surat dari ADMIRE c CHA ndakpun kami makan-makan.

* INGAT lagi time Kem Motivasi tu.korang terpaksa tidur di gelanggang sebab kedapatan x tidur. Lepas tu kamu nampak hantu.Haha !

* INGAT lagi masa form 6, aku n CLA gaduh ngan CHA.CLA,kita wat apa dibelakang c CHA? wakaka !



Form 6 Anggerik !



* INGAT lagi kalau time gabung kelas ngan 6 Mawar,kami bukan belajar,kami tgk2x orang dikelas tu.Kami kan duduk belakang.Tengok2x gelagat durang lepas tu ketawa sama2x ! 

*INGAT lagi kat c Azlan,C Tom, sama c Man yang suka bercakap Bajau di kelas. haha !

* INGAT lagi time cikgu x da,kita nyanyi2x kat kelas. Ada suggestion lagu lagi tu. Terutamanya c Pdang sama  c Azlan.Sukak betul menyanyi.

* INGAT lagi aku kat semua cikgu2x yang mengamuk dengan kita.

* INGAT lagi time Malam Penghayatan,semua org nangis,paling la manang yang lelaki menangis mengalahkan perempuan.Macam apa syak.Sekali abis Malam tu,semua bengkak mata. Wakaka !

* INGAT lagi aku c Azlan cakap simbol Infiniti tu simbol lapan tidur. Adoi !

* INGAT lagi aku kamu ( CHA n CLA) kira keuntungan jualan kita bawah meja. Time tu aku p Pertandingan Pidato di Hotel Sabah.Sot kamu dua ! 


Actually banyak lagi,banyak sangat ,korang masih INGAT lagi ke? Semakin aku INGAT,Semakin aku RINDU kat korang.Mau nangis sudah aku time taip post ni. 
AKU RINDU SANGAT KAT KORANG !

p/s: SORRY gambar waktu kelas 1-2 Anggerik x da. Huhu !


1 comment:

mE_gOoD_bOi said...

besh. . . sadey ow. . .cweet. . .hehehehe. . .mish them ol juak. . . (: