Tuesday, November 30, 2010

Peminat TEGAR WGM.




 Salam. Selamat hari Selasa.

Aloha.OhayO ! ( Informal "Selamat Pagi" ). Hari ni saya bangun awal. Yehaa ! Saya peminat TEGAR We Got Married Season 2 (WGM). Sekian. Apa itu We Got Married? We Got Married ni satu rancangan realiti kat Korea yang memasangkan antara artis tu dengan artis ni dan bagaimana kehidupan mereka kalau mereka kahwin.I mean mereka akan menjadi virtual couple ataupun fake suami isteri. Untuk WGM, ada 3 couple iaitu seperti gambar yang tertera kat bawah ni .


First: Ga In (BEG) dan Jo Kwon (2AM). Second: Yonghwa( CN BLUE) dan Seohyun(SNSD). Ketiga: Nickhun (2PM) dan Victoria(fx)



Antara tiga pasangan tu, aku paling suka,minat,fanatik dengan YongSeo Couple. Gabungan Jung Yong Hwa (CN BLUE) dan Seo Hyun (SNSD). Start tgk masa cuti sem 2 yang lalu selepas tgk You are Beautiful ( ada Yonghwa berlakon kat cni. ekeke). Sekarang dah masuk episod 33 dah dan mereka semakin hari semakin sweet gitu. Suka sangat tgk !Kalau tgk mesti ketawa2x sendiri,senyum2x sendiri macam orang gila pula. Haha !


Nak tgk YongSeo Couple atau lebih dikenali dgn Goguma Couple? Saksikan gambar2x ini.
( Er?)

























Dah tgk? Tgk Video ni pulak. Kalau sudilah. . huhu !



OK,da abis sesi Sharing is Caring. Disebabkan YongSeo Couple ni, aku makin minat dengan kumpulan SNSD dan CN BLUE.Sangat MINAT OK !

p/s: Aku ni x suka bersms,jadi maaflah kalau aku lambat reply ka ataupun tak reply.
Aku MALAS!

2 comments:

awein said...

yongseo~~~~~~

Anonymous said...

sweeto de amor....:))))