Sunday, November 28, 2010

Susahnya BANGUN PAGI !



Salam. Selamat Hari Ahad.

Aloha amigos ! Mui Bien ? Nah,faham kaito? Mestilah faham kan . . hihi ! OK,berkait dengan tajuk post diatas, boleh saya meluahkan perasaan ni : " SAYA SUSAH BANGUN PAGI SUDA KEBELAKANGAN NI " dan SAYA NDAK SUKAK !! Duhh . .


BETUL. JANGAN TIDUR SOKMO !

Kenapa saya susah bangun pagi ? Apa taknya, kau selalu tidur jam 3pagi,jam 4 pagi ,paling manang lagi, ko selalu tak tidur malam ! (Bila BRAIN suda berkata-kata) . ( Bila AKU pula berkata-kata) Macam mana pulak, aku ndak boleh tidur bah. Satu masalah lagi . . INSOMNIA! (Kemungkinan la ) Adoilah ! Sudahlah susah bangun pagi, ada insomnia pulak. PALINGLAH MANANG ! Bagus ndak payah tidur kalau begini.AKU TAK SUKA ! AKU BENCILAH ! 

Bah,itu saja, aku mau luah perasaan jak. Perasaan KATCIWA sebab susah BANGUN PAGI.


SENYUM ! :))



p/s: Mau cari Tips Bangun Pagi yang paling ideal dan berkesan. Da dapat nanti saya share untuk post seterusnya .(Sharing is amazing ) . SENYUM !




1 comment:

Faris Kokoro said...

senang je tips bangun pagi..suh orang gerakkan! haha XD