Saturday, January 8, 2011

Ceritera HOLIDAY Part 2

Assalamualaikum geng ! 


Miina san ! Konichiwa. Hihi. Kelas Japanese sgt best. Tak sabar nak tggu hari Selasa ni. Anway,hari ni aku nak sambung Ceritera HOLIDAY aku yg tertangguh hari tu. Seperti yg aku ckp sebelum ni,cuti semester 3 minggu aku dihabiskan di Kampung Chenor,Kuala Kelawang,Jelebu,Negeri Sembilan.Aku mnghabiskan sisa2x semester 3 aku disini. Sangat la best OK uollss! Selain p tgk org kahwin,jadi jakun di Muzium Adat,aku juga banyak menghabiskan masa berkunjung ke pasar di pekan2x berdekatan seperti Pasar Rabu Kuala Kelawang,Pasar Tani Kuala Kelawang, Pasar Tani Batu Kikir dan lain-lain. hihi.Aksi dan gelagat kami dapat diceritakan dgn gambar2x kat bawah ini. Jom tgk ! :))



Kat Pekan Kuala Kelawang.



Me and Marwah.

Kat Pasar Batu Kikir.



Nil lagi satu puang,sempat lagi posing.




Beli apa ya? Lupa dah..



Begini pun jadilahh..



Sempat lagi c puang satu ni.:))


Other than lepak2x kat pasar2x berkenaan,kami juga turut diundang (aiseh !) untuk menonton nenek Faezah yg cute itu berzanji. Honestly, first time tgk org berzanji secara real. First time gak tgk majlis bercukur cara org Semenanjung. Yg best sebelum pulang,kami dpt cenderahati baiiikk punya. Hihi.



:))




Nenek Faezah yg cute!




Geng2x nenek Faezah. Hihi



:))
Then,saat2x terakhir cuti tu, aku habiskan dgn kunjung,terjun, selam dan renang  di Sungai Pah dan Jeram Toi. Ending yg sangat la mantap ! Haha. Gambar ? Take a look in this BLOG

Ok,lain2x perkara yg kami wat shooting sakan tak ingat dunia, membaca Majalah Wanita ( even belum di isytiharkan jadi wanita,haha !), sesi masak memasak bersama Chef Faezah,Chef Marwah dan Chef Shenn. ( Chef tiada sijil ! Muahaha )




Jutaan lemon terima kasih kat org2x di atas ni.Tanpa kamu,hancur la percutiaan ku. :))

~ ENDS ~


2 comments: