Wednesday, June 27, 2012

I'm as a PRACTICAL teacher : Hari 1

Assalamualaikum and hello y'all.

Phew. Penat dan semua secara luarannya ok je even dalaman pergh. Bakal students aku sangatlah "comel" perangainya. Apa yang boleh aku katakan, hari pertama aku agak ok jugak. Aku boleh terima lagi. Mungkin sebab aku masih newbie kan. Sebab tu cuak gila tengok students dengan perangainya yang agak "comel". Pengetua pun comel je aku tengok even  dia senyum pun payah.  Comel macam yokies pun ada. Pengetua cemerlang tu. Cikgu - cekgi semua kira ok lah  dan ramah tamah even ada certain of them yang susah nak senyum. Takpa. Takpa. Take time bah. Kita bersenyum-senyumlah dulu. Wee

Baru hari pertama. What do you expect? Takkan nak kenal semua dalam satu hari. Fikirkan hari esok, cuak pun ada memikirkan bakal - bakal murid aku. Fikir positif jak. Ini dugaanku. Hadapi dengan berani jak. Hadapi dengan senyuman jak. Harap esok lebih baik dari hari ini. Kalau lagi teruk, tak apalah. Inilah hidup. Ececeh ! For sure, esok aku nak meluahkan pasal hal ni kat cikgu kesayangan aku, Miss Halimah baru puas hati aku. :P

Oklah. Ini yang boleh aku cakap pasal hari pertama aku. Cikgu  nak cari ilham dulu,then tidur. Tata. :))

#np Ku Pilih Hatimu by Ussy ft Andhika Pratama




1 comment:

ezne_ezee said...

ehh dah pratikum dah shenn.. hehe good luck okay.. jaga diri dan selamat berpraktikumm :)